Wiosna

Radosnych, spokojnych Świąt Wielkiej Nocy w gronie przyjaciół i rodziny 🙂

IMG_1138

U mnie wiosna w pełni, nareszcie. Zrobiło się cieplutko i liczę na to, że będę mieć okazje do wielu sesji w plenerze 🙂 Ostatnio niestety z czasem u mnie krucho. Dzieciaki maja wakacje i trzeba się nimi zając, a nie lalkami 😉 Kiedy zakładałam bloga, miałam ambitny plan wrzucania posta na tydzień. Jak widać życie i moja wesoła gromadka zweryfikowała te plany.

Wybrałam się ostatnio na spacer z dziećmi i oczywiście lalką. udało mi się nawet zrobić kilak fotek zanim mój najmłodszy syn nie zaczął się domagać obiecanej huśtawki 😛 Panienka ze zdjęć to wszystkim już chyba znana Leia Baletnica. Moja jest przesadzona na ciałko klonikowe, tymczasowo, bo nie miałam serca pozbawiać ciała żadnej innej lalki. Ale puki co ciałko od klonika się całkiem nieźle sprawuje.

Leia pozazdrościła przyjaciółkom ich ostatniej wyprawy i sama postanowiła zwiedzić „wielki świat”.

IMG_1139

IMG_1142

IMG_1146

5 uwag do wpisu “Wiosna

  1. Tourvi (ta z Eldarii)

    Hej, hej 🙂
    Postanowiłam zostawić po sobie ślad. Bardzo ładne zdjęcia i przepiękna modelka. Cieszę się, że pogoda dopisała i mogłaś strzelić parę fotek.
    Będę tu zaglądać.

    Polubienie

Dodaj komentarz